ClickElectro
 
Utilizarea magazinului on-line ClickBeauty.ro implică acceptarea acestor termeni și condiții de aceea se recomandă citirea lor cu mare atenție. ClickBeauty își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă
1. Definiții și termeni:

1.1. ClickBeauty - este denumirea comercială a S.C MELA-ROX COM S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având număr de ordine în Registrul Comerțului J06/984/1993, cod unic de înregistrare fiscală RO5290584, având sediul social în Bistrița, Str. Vasile Petri, nr 1, jud. Bistrita-Nasaud.

1.2. Vânzător - în acest magazin on-line ClickBeauty are funcția de Vânzător.

1.3. Utilizator - orice persoană fizică/juridică care accesează SITE-ul clickbeauty.ro, în scopuri private sau profesionale și, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la Termenii și Condițiile Generale ale clickbeauty.ro

1.4. Client - orice persoană fizică sau persoană juridică care are acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către clickbeauty.ro (electronic, telefonic, etc).

1.5. Cumpărător - orice persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care efectuează o comandă pe magazinul on-line clickbeauty.ro

1.6. Cont - secțiunea din magazinul on-line clickbeauty.ro compusă dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul acestuia pe Site (Comenzi, Facturi fiscale, Garanții, Istoric comenzi, Review-uri și Wishlist).

1.7. Wishlist - sau Favorite, reprezintă secțiunea din Cont care permite Cumpărătorului/ Utilizatorului să își creeze liste cu produsele favorite.

1.8. Site - reprezintă magazinul on-line clickbeauty.ro aparținând S.C MELA-ROX COM S.R.L, cu domeniul www.clickbeauty.ro, prin intermediul căruia UTILIZATORUL are acces la informații privind serviciile și produsele oferite/asigurate de către ClickBeauty.

1.9. Comanda - este un document electronic cu rolul de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul magazinului on-line clickbeauty.ro intenția de a achizitiona Produse sau Servicii de pe Site.

1.10. Review - este evaluarea redactată de către deținătorul unui produs pe baza experienței de utilizare a unui bun sau serviciu pus la dispoziție pe magazinul on-line clickbeauty.ro

1.11. Newsletter - este un mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Promoțiilor/Ofertelor ce vizează Produsele și Serviciile oferite de către magazinul on-line clickbeauty.ro

1.12. Conținut - este alcătuit din: Fotografiile, Video-urile, Textele, Datele tehnice, Prețurile și Descrierile care se regăsesc pe site-ul clickbeauty.ro
2. Drepturi de autor:

2.1. Întregul conținut al site-ului clickbeauty.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date este proprietatea S.C MELA-ROX COM S.R.L și a furnizorilor săi și este apărat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor.
Utilizarea conținutului fără acordul S.C MELA-ROX COM S.R.L, se pedepsește în conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal). Astfel, este interzis în mod express accesarea site-ului clickbeauty.ro în scopul copierii conținutului. Conținutul poate fi folosit numai cu acordul scris al S.C MELA-ROX COM S.R.L
3. Declinarea Responsabilității:

3.1. Răspunderea limitată pentru conținutul SITE-ului. Magazinul on-line clickbeauty.ro proprietate a S.C MELA-ROX COM S.R.L nu este responsabil pentru prejudicile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate pe SITE. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu informativ exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

3.2. În cazul în care prețurile sau detalile referitoare la produse/servicii au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic sau prin e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat până la acel moment.

3.3. Specificațiile produselor afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori astfel ClickBeauty nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.

3.4. În cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare a unui produs/serviciu afișat pe site-ul clickbeauty.ro, valoarea maximă a obligațiilor S.C MELA-ROX COM S.R.L față de client este valoarea sumelor încasate de Societate/Vânzător de la respectivul Client.

3.5. Prețurile produselor afișate pe SITE sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată în cazul în care nu se menționează o perioada de timp, acestea sunt valabile în limita stocurilor disponibile. Prețurile afișate pe SITE nu sunt identice cu cele din reteaua magazinelor Click. Toate produsele afișate pe magazinul on-line clickbeauty.ro sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizării stocului reprezentanții ClickBeauty.ro vor oferii alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca aspect și funcții apropiate de produsul comandat al cărui stoc s-a epuizat.

3.6. ClickBeauty își rezervă dreptul să modifice și să completeze orice informație de pe magazinul on-line clickbeauty.ro

3.7. Toate problemele cauzate de produsele sau serviciile prezentate pe SITE-ul clickbeauty.ro se vor solutiona pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizarii în scris a problemelor, de către UTILIZATOR.

3.8. Vă informăm că eventualele reclamații privind diferențele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclamă în primele 48 de ore de la momentul recepției produsului.

3.9. Vă informăm că înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare.
4. Garanția produselor:

4.1. Toate produsele comercializate de către site-ul nostru clickbeauty.ro, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

4.2. Cu garanția comercială aveți la dispoziție servicii de reparație/remediere gratuite din partea producătorului sau a vânzătorului în baza certificatului de garanție emis.

4.3. Certificatele de garanție pot fi emise de către producător, în cazul în care acesta are o rețea de service natională, fie sunt emise de catre S.C MELA-ROX COM S.R.L.

4.4. În cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Centrul autorizat de producător va prelua responsabilitatea remedierii în garanție.

4.5. În cazul certificatelor de garanție emise de către Click, produsele se vor trimite către Centrul de Service specializat al S.C MELA-ROX COM S.R.L, la adresa: Strada Iosif Vulcan, nr 57, Bistrița, jud. Bistrita Nasaud.

4.6. Ştergerea seriei (serial number S/N) parţială sau totală de pe produse duce la pierderea garanţiei. Pierderea certificatului de garanţie sau a facturii duce la pierderea garanţiei

4.7. Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția bunurilor la adresa shop@clickbeauty.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

4.8. Nu eliberăm duplicate pentru certificatele de garanție!
5. Fraudă:

5.1. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.clickbeauty.ro va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.
6. Litigii:

6.1. Orice litigiu apărut între Clienţi şi Societatea S.C MELA-ROX COM S.R.L va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată competente din România, de pe raza municipiului Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud.

6.2. Pentru orice problemă aparută în relația cu S.C MELA-ROX COM S.R.L, vă stăm cu plăcere la dispoziție, la numărul de telefon 0740.348.979 și la adresa de e-mail: shop@clickbeauty.ro 
7. Securitatea datelor personale:

7.1. Datele personale introduse de către Utilizator vor fi folosite de către Furnizor, numai în scopul declarat al acestui site.

7.2. Informațiile din formularul de comandă sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anunțarea promoțiilor în curs prin e-mail, mesaje scrise (SMS), poștă sau alte mijloace de cumunicare.

7.3. Datele dumneavoastră personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate în baza legii.

7.4. Datele furnizate de către clienți sunt strict confidențiale. S.C MELA-ROX COM S.R.L. se angajează în fața clienților săi să nu furnizeze aceste date unor terțe persoane sau companii și să le utilizeze strict pentru uzul relației comerciale dintre Utilizator și S.C MELA-ROX COM S.R.L.
 
8. Disponibilitatea și prețul produselor:

8.1. Prețul produselor afișate pe site-ul clickbeauty.ro, sunt exprimate în LEI și conțin TVA și Taxă Verde (dacă este aplicabilă produselor comandate). Prețurile de pe site-ul clickbeauty.ro nu includ cheltuielile de livrare!

8.2. Prețul de achiziție al produsului listat pe factură va fi acelasi cu pretul de pe site-ul clickbeauty.ro la momentul plasarii comenzii.

8.3. Preţurile produselor prezentate pe www.clickbeauty.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.

8.4. S.C MELA-ROX COM S.R.L poate solicita Clienţilor diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor care nu se află în stocul companiei și au statusul pe site: Stoc furnizor sau La comandă. În situaţia în care clientul refuză achiziţia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitată în avans.

8.5. Toate ofertele şi produsele prezentate pe site-ul clickelectro.ro sunt disponibile în limita stocului fizic.
9. Livrarea produselor:

9.1. Livrarea produselor se poate efectua într-un interval minim de 2 ore şi maxim 30 de zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, preţuri ) şi/sau din momentul în care a fost facută plata - în caz de plată anticipată (Ordin de plată, plată cu cardul).

9.2. Magazinul on-line clickbeauty.ro pune la dispoziția Utilizatorilor trei tipuri de livrare: Livrare prin curierat rapid, Livrare exclusivă prin echipa de livrări Click și opțiunea de ridicarea din showroom, în funcție de opțiunea clientului.

9.3. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

9.3. Vânzătorul S.C MELA-ROX COM S.R.L va efectua livrarea Bunurilor și Servicilor numai pe teritoriul Romaniei.

9.4. S.C MELA-ROX COM S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze validarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea telefonică a clienților.

9.5. Livrarea se va efectua în termenul de livrare confirmat la data validării telefonice a comenzii. La livrare este necesară semnătura de primire a Clientului după verificarea conținutului pachetului în prezența reprezentantului firmei de curierat rapid sau a echipei de Livrare Click. Orice reclamație ulterioară în legătură cu lipsa unor elemente din pachetul primit nu poate fi acceptată de către S.C MELA-ROX COM S.R.L.

9.6. Livram GRATUIT comenzile a căror valoare depășește 399 ron.

9.7. În perioada sărbătorilor de Paște, de Iarnă sau a evenimentului Black Friday, durata maximă de procesare a comenziilor poate crește.

9.8. Detalii privind termenii și costurile de livrare găsiți pe pagina destinată Livrării produselor:
10. Modalități de plată:

10.1. Pentru a achita produsele comandate pe www.clickbeauty.ro, aveți la dispoziție mai multe opțiuni:
 - Plata numerar sau ramburs.
 - Plata cu Card bancar VISA sau Mastercard (Acceptăm și unele programe de rate fără dobândă).
 - Ordin de plată/Transfer bancar. Se vor utiliza următoarele date: Număr de cont: RO43RZBR0000060012497390 Banca: RAIFFEISEN BANK BISTRITA, Ag. Viișoara.
11. Returnarea produselor:

11.1. Pe clickbeauty.ro, la fel cum ai cumpărat simplu, returnezi simplu, fără prea multe bătăi de cap. Dacă, din orice motiv, nu ești 100% mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier sau de către echipa Click de Livrări. Produsele pot fi returnate completând formularul de retur sau în showroom-urile Click. De asemenea formularul de retur, trebuie completat cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Formularele completate după 14 zile calendaristice nu vor fi luate în considerare. LINK SPRE PAGINA cu formularul de retur.

11.2. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produsului.

11.3. Înainte de a returna un produs citește condițiile de retur specifice produsului, detaliate mai jos.
Condiții generale care se aplică tuturor produselor:

Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care a fost livrat.
Taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat de către Vânzător, către Client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.
Poți returna orice produs pe care îl primești cu defect de fabricație, în termen de 14 zile de la data livrării.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.
Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi si cadourile.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Se acceptă maxim, returul a 3 (trei) produse în decursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.
Verifică mai jos care sunt condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească produsul tau:
Produsele cosmetice:

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ și nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfăcută și un număr).
Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis.
În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.
ATENTIE! Cremele și produsele pentru îngrijirea corpului a părului și a feței (care nu dispun de ambalaj suplimentar sigilat de la producător) nu pot fi returnate.

*În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată!
Important! Costul de transport pentru retur va fi suportat de către Cumpărător.
 
Continuarea activitatii dumneavoastra pe site-ul clickbeauty.ro, presupune acordul cu Termenii și Conditiile ClickBeauty.